• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

VERZENDEN

LEVERING VIA PostNL
 
Tequila Fashion verstuurt alle pakketten met PostNL. Wij streven ernaar uw bestelling
 zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
- 1-2 dagen levertijd. Alle bestellingen die worden geplaatst tot 17.00 uur worden dezelfde werkdag nog aangeboden aan PostNL en verzonden!  (m.u.v.  feestdagen) Als je in het weekend een bestelling plaatst, wordt deze op maandag verzonden.

- Bezorging 5 dagen per week.
- Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis.
- Wanneer aflevering niet mogelijk is dan laat PostNL een afhaalbericht achter in uw brievenbus.

-Je krijgt altijd een e-mail met een track & trace code van PostNL. Via de link in deze e-mail kan je de bestelling zelf in de gaten houden.

 

VERZENDKOSTEN

- Verzendkosten binnen Nederland € 4,95 per bestelling (gratis verzending vanaf € 75,-)
- Verzendkosten naar België € 6,95
- Verzendkosten naar Duitsland € 8,50  
- Verzendkosten buiten NL/BE/DE op aanvraag.

 

 

VERZENDEN

De bestelling bij Tequila Fashion wordt binnen 1-2 werkdagen bezorgd in heel Nederland incl. de Waddeneilanden. De bezorgkosten voor een pakket binnen Nederland zijn €4,95 , ongeacht hoe groot jouw bestelling is. Voor bestellingen boven de € 75,- is de bezorging binnen Nederland gratis.

Tequila Fashion laat jouw bestelling via PostNL bezorgen. Wij sturen je een verzendbevestiging per e-mail. Ook ontvang je een e-mail met een Track&Trace code, zo kun je altijd zelf in de gaten houden wanneer de bestelling bezorgd wordt. Wanneer je niet thuis bent wanneer PostNL je pakket aanbiedt, zal PostNL je bestelling een tweede keer nogmaals aanbieden. Wanneer je pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van PostNL met daar op vermeld waar je het pakket kunt afhalen (dichtstbijzijnde postkantoor of je buren). Zodat je het pakket alsnog in ontvangst kunt nemen.

 

DEELLEVERING
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hier voor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

VERTRAAGDE LEVERING

Heb je je bestelling na 4 werkdagen nog niet ontvangen, dan zou je een mededeling gekregen moeten hebben over een eventuele vertraging. Het kan zijn dat je bestelling restgenoteerd staat of alleen maar iets vertraagd is vanwege grote drukte bij de bezorgingsdienst. Wacht je al een aantal dagen op je bestelling en heb je niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we direct kunnen nakijken wat er aan de hand is!

 

 

 

RUILEN OF RETOURNEREN

Indien het onverhoopt gebeurt dat je iets koopt waar je eigenlijk toch een andere verwachting van had dan is retourneren geen probleem. Je krijgt het gehele aankoopbedrag terug. Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten. De kosten van het retour zenden zijn echter altijd voor eigen rekening. Bij ruiling van een artikel neemt Tequila Fashion éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel(en) voor haar rekening, voor bestellingen binnen Nederland. 
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te retourneren. 
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na dat je het artikel hebt ontvangen. Na dit termijn is ruilen of retourneren niet meer mogelijk en is de koop definitief.

 

RETOURPROCEDURE (NEDERLAND)

Knip de adresgegevens uit van het retourformulier om deze op het retourpakket te plakken en breng jouw pakket naar een Postkantoor naar keuze bij jou in de buurt.

Om jouw item(s) retour te sturen van Tequila Fashion ga je als volgt te werk:

1. Knip de adres gegevens uit die op het retourformulier staan vermeld.
2. Plak deze gegevens op het retourpakket.
3. Je kunt het bijgeleverde retourformulier invullen en meesturen met jouw retour.
4. Zoek een postkantoor naar eigen keuze bij jou in de buurt.
5. Lever het retour pakket afgesloten af bij de balie medewerker van het pakketpunt.
6. Het pakketje komt na verzending in het logistiek centrum van Tequila Fashion en wordt bij aankomst nog dezelfde dag behandeld.                                           
7. Binnen 14 dagen ontvang je jouw gehele aankoopbedrag terug op de zelfde rekening en met het zelfde betaalmiddel als waar mee de oorspronkelijke transactie is verricht. Voor de terugbetaling worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht. Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten.



RETOURPROCEDURE (BELGIE & DUITSLAND)

Knip de adresgegevens uit van het retourformulier om deze op het retourpakket te plakken en breng jouw pakket naar een Postkantoor naar keuze bij jou in de buurt.

Om jouw item(s) retour te sturen van Tequila Fashion ga je als volgt te werk:

1. Knip de adres gegevens uit die op het retourformulier staan vermeld.
2. Plak deze gegevens op het retourpakket.
3. Je kunt het bijgeleverde retourformulier invullen en meesturen met jouw retour.
4. Zoek een postkantoor naar eigen keuze bij jou in de buurt.
5. Lever het retour pakket afgesloten af bij de balie medewerker van het pakketpunt.
6. Het pakketje komt na verzending in het logistiek centrum van Tequila Fashion en wordt bij aankomst nog dezelfde dag behandeld.                                           
7. Binnen 14 dagen ontvang je jouw gehele aankoopbedrag terug op de zelfde rekening en met het zelfde betaalmiddel als waar mee de oorspronkelijke transactie is verricht. Voor de terugbetaling worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht. Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten.

 

RUILEN

- Check eerst of jouw aankoop in aanmerking komt voor omruiling:

- Het product moet ongedragen (passen mag uiteraard altijd) en onbeschadigd zijn.

- Jouw retour moet binnen 14 dagen in het bezit zijn van onze orderverwerking.

- Alle tags dienen nog te zijn bevestigd aan de item(s).

Wil jij jou item ruilen voor een andere kleur of maat? Dan kan dat binnen 14 dagen. Volg de ruil-en retourprocedure, Vul dan ook het bijgeleverde retourformulier in en geef op het retourformulier aan dat je het item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hierbij niet te vermelden welke kleur of maat je graag wil ontvangen. Zodra wij jou retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken door onze orderverwerking of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als deze voorradig is, verzenden wij jou bestelling. Is dit item niet voorradig dan storten wij het gehele aankoopbedrag terug. Bij ruiling van een artikel neemt Tequila Fashion éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening.
LET OP:
Wij ruilen geen aankopen voor andere artikelen dan jouw orgineel bestelde item(s), een artikel kan alleen geruild worden voor een andere kleur of maat. Wil je liever een compleet ander item ontvangen, dan zal je jouw aankoop retour moeten sturen en deze opnieuw moeten bestellen in de webshop. Wij zullen dan overgaan tot terugbetaling van jouw gehele aankoopbedrag. Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten.



UITZONDERINGEN OP RETOUR
Uitgezonderd van het retourzending is een aankoop die speciaal zijn gemaakt voor een klant, dat persoonlijk is gemaakt en duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn en producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.


ONZE VOORWAARDEN WANNEER JE EEN ARTIKEL RETOURNEERT:  

- Retourneren kan binnen 14 dagen.

- Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.

- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.

- In geval van product- en/ of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van Tequila Fashion. Deze zullen achteraf aan u vergoed worden.

- Product- en/ of leverfouten dienen zo spoedig mogelijk met omschrijving aan ons gemeld te worden.

Let op! Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op via onze klantenservice. Onze klantenservice zal altijd zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Vergeet niet om het ordernummer te vermelden in jouw bericht.